Platba a dodání

Přečtěte si pozorně před objednávkou!

Tento text je součástí Obchodních podmínek platných pro nákup v našem internetovém obchodě. Veškeré informace zde uvedené jsou platné pouze pro objednávky a zasílání na území České republiky a Slovenské republiky (s určitými a uvedenými výjimkami).

Způsob platby a dodání objednaného zboží si vybírá každý zákazník sám. Lze zvolit následující možnosti platby:

  • dobírkou
  • předplatbou bankovním převodem
  • v hotovosti - při osobní převzetí

 U knihoven, státních institucí a právnických osob akceptujeme po dohodě platbu fakturou se splatností nejvýše 14 dnů.

Výše úhrady za náklady na doručení je spočtena automaticky v závislosti na druhu a počtu objednaného zboží a vybraného způsobu platby a dodání. Při objednávce nad Kč 3 000,-- náklady na doručení neúčtujeme. Platí pouze pro objednávky zasílané v rámci území České republiky.

Prosíme seznamte se s postupem jak na naše internetovém obchode nakupovat v rubrice Jak nakupovat.

 

Způsob platby

Dobírka

Při dodání zboží touto formou uhradíte kupní cenu zboží včetně nákladů na doručení při obdržení zásilky. Součástí každé zásilky je faktura a dodací list.

Platba předem bankovním převodem

Po objednávce od nás obdržíte e-mail s informacemi potřebnými pro uskutečnění platby bezhotovostním bankovním převodem. Tedy:

  • celkovou částku k úhradě (vycházející z objednávky);
  • číslo účtu včetně kódu banky;
  • konstantní symbol;
  • variabilní symbol;
  • datum splatnosti částky.

Při neuhrazení částky do určeného data splatnosti Vás budeme kontaktovat s výzvou na uhrazení. Pokud ani po opakované urgenci nedojde k úhradě bude objednávka stornována bez náhrady.

Částku je potřeba uhradit na náš účet, a to několika možnými způsoby:

  • bezhotovostním převodem;
  • poštovní nebo bankovní složenkou.

Při úhradě jakýmkoliv z uvedených způsobů je NUTNÉ správně vyplnit variabilní symbol platby. Je to jediný způsob, jak přesně identifikovat Vaši platbu a zaslat Vám co nejrychleji Vaše zboží. Částku je nutné uhradit do doby splatnosti faktury, jinak nemůžeme zaručit, že Vámi objednané zboží bude k dispozici. Tato možnost minimalizuje náklady na droučené (o náklady na dobírku).

Platba fakturou po dodání zboží

Tento způsob platby je určen pro knihovny, státní instituce a právnické osoby (na základě dohody).

Platba v hotovosti

Tato možnost platí v případě převzetí zboží osobně na základě dohody s prodávajícím.

Součástí každé zásilky je faktura a dodací list.

 

Záruka vrácení peněz

Je řešena v našich Obchodních podmínkách - část 6. Odstoupení od smlouvy uzavřené za pomoci prostředků komunikace na dálku ze strany kupujícího. Výjimkou jsou multimediální CD-ROM, u kterých byl porušen obal.

Nakupující má nárok na vrácení finanční částky za nakoupené a zaplacené zboží (s výjimkou nákladů na doručení včetně případné dobírky). Vrácené zboží nesmí být poškozeno nebo jinak znehodnoceno. Vrácené zboží doručí nakupující poštou nebo osobně na vlastní náklady na naši adresu. Součástí zásilky musí být útržek z dobírkové nebo balíkové složenky.

Při splnění těchto podmínek vrátíme nakupujícímu částku zaplacenou za vrácené zboží do sedmi dnů od doručení na adresu, na kterou bylo toto zboží původně odesláno (pokud nebude dohodnuto jinak).

 

Provozovatel

Libor Lenža
Nakladatelství a vydavatelství Aldebaran
obchod@nva.cz
+420 777 696 694

Ing. Libor Lenža
Poličná 491
757 01 Poličná
Česká republika

IČ: 73128635
NEJSME PLÁTCI DPH

Bankovní spojení: mBank S.A.
Číslo účtu: 670100-2219451876/6210


Vyhledávání

  
Kde hledat:

Přihlášení

Přihlašovací jméno:

Heslo:



Registrace     Ztratili jste heslo?

Nejprodávanější

Kontakty

E-KNIHKUPECTVÍ
Nakladatelství a vydavatelství Aldebaran

obchod@nva.cz
+420 777 696 694

Ing. Libor Lenža
Poličná 491
757 01 Poličná
Česká republika

 

IČ: 73128635
NEJSME PLÁTCI DPH